Niebieskie Gardło


11.05.2021

Niebieskie gardło

Tak, serduszko wzruszone
potwierdza dość czekania. 
Dość oczekiwania na życie, co mija.

Dość odkładania najważniejszego na potem, na nieteraz.
Nic poza teraz nie ma(m) 
niczego, co można stracić

Prowadź, Boże, tak jak chcesz,
Prowadź, jest tylko Twoja wola.

Niebieska ekspresja
Wyrażanie uwolnienie

Bo inni robią to lepiej,
Bo inni robią to dłużej,

Ja też tu jestem,
Taka sama
Mam prawo,
Masz prawo, Natalko.
Kto to słyszy?
Kim Jestem?

Bo zawdzięczam mojej nauczycielce nieustanne wskazywanie.
Jej słowa, tak czyste, prosto z Serca serc, ze Źródła prosto płyną i wskazują,
zawracają uwagę do środka, z powrotem,
nie wychodź,
pozostań, rozluźnij, pozwól, przyjmij

Pozwól, bez oporu, pozwól, wdech.
Pozwól, odpocznij, przestań, odpuść

Wydech
Cisza
Ulga
Spokój

Wdzięczność

Dziękuję.
Wszystko już i tak zostało powiedziane, więc co ja tu mogę powiedzieć więcej?
Co innego można tu jeszcze powiedzieć? 

(nic)

A jednak jestem i to ciało żyje

Nie blokuj, pozwól, oddychaj
W ciszy Serca

Z Ciszy Serca się wznosi, unosi
Falka przejawienia
Literki, kolory, kształty, światło
Pryzmat istnienia
Nieskończone przejawienia
Swobodnie, niech płyną jak chcą, 

Pozwól, Kochanie,
jest dobrze wszystko,
nie musisz już bronić się,
nie musisz się chronić
Nie musisz przetrwać, wszystko jest dobrze.

Odpuszczenie
Rozpuszczenie

łaGODNOŚĆ
Godność dziecka Bożego 
Wszystko dane jest do doświadczania
Życie dane jest
A kim ja jestem?
Gdzie jestem?
i jaka jestem?


Komentarze

Popularne posty