Powrót Taty


30 maja 2021


UWAGA - TERAPEUTYCZNY HIT.

uzdrawianie wewnętrznego dziecka
popłynęło dzisiaj z samego Serca potokiem łez i ulgą

akompaniament:



    Nataleńko kochana maleńka moja, tak wiem, mamusia Cię zostawiła wtedy, byłaś malutka, tatuś Cię nie uratował, chciałaś żeby tatuś Cię uratował, zawsze chciałaś i czekałaś potem żeby tatuś Cię uratował, a Tatuś Cię nie widział… nie widział, bo nie miał oczu, żeby zobaczyć Cię taką. Widział Cię tak jak potrafił najpiękniej, kochał Cię tak, jak potrafił najmocniej. Kocha Cię cały czas i zawsze. Tatuś jest jeden jedyny, Twój zawsze, kochanie. 

    Twój tatuś jest zawsze Twój, tylko Twój jest i zawsze będzie. Tatuś kocha Cię najmocniej na świecie i przychyla Ci nieba tu na Ziemi, tak jak umie najpełniej. Kocha Cię całym sercem i jesteś jego skarbem. Jesteś skarbem Twojego Tatusia i oczkiem w jego głowie.

    Twój Tatuś, kochanie moje, kocha Cię i zawsze jest z Tobą, zawsze będzie w Twoim serduszku, nawet jeśli jego ciało umrze. Ale jego miłość jest Twoja, Jest zawsze Twoja i z Tobą. Jego prawdziwa troska i opieka.

Jego miłość, troska i opieka są zawsze z Tobą, kochanie.

    Możesz już puścić wszystkich Twoich chłopców kochanych. Oni i tak nigdy nie byli Twoim Tatusiem. Twój Tatuś jest jeden jedyny i zawsze z Tobą. Jego miejsce jest z Tobą. 

Żaden inny mężczyzna nie zastąpi Twojego Tatusia nigdy. Nigdy. Nie znajdziesz swojego Tatusia w żadnym innym mężczyźnie, którego pokochasz. Bo pokochasz jedynie tęsknotę do taty, który jest w Twoim sercu niezmiennie. 

    Puszczam Was wolno, wszystkich - każdego z Was. Kocham Was i puszczam wolno, uwalniam Was. Dziękuję Wam. Przepraszam, że oczekiwałam od każdego z Was, że będzie moim Tatą. Przepraszam, że uwodziłam Was, zwodziłam, że z kobiety stawałam się dziewczynką, która łaknie uwagi, miłości, czułości i troski. Zaopiekowania. Przepraszam, że oszukiwałam Was, że jestem dorosła, a wcale tak nie było. Przepraszam, że kusiłam Was niedojrzale używaną energią seksualną, w egoistycznym celu kupienia od Was okruchów bliskości. Walutą mojego ciała. Twojej przyjemności.

    Mój Tata jest jeden jedyny i zawsze mój. Jestem córką mojego kochanego, ukochanego Taty. Dzielnego, wspaniałego, dobrego, czułego, wrażliwego, troskliwego, mocnego, dającego, pracowitego, szlachetnego, przystojnego, oddanego rodzinie, Taty. Pięknego mężczyzny. 

    Dziękuję Tatusiu, bardzo Cię kocham i jesteś zawsze ze mną. Jesteś zawsze w moim sercu i dzisiaj Cię zobaczę! Do zobaczenia Tatusiu. Kocham Cię.





Komentarze

Popularne posty