to może zacznę



po raz kolejny podejmę

dodam a nie odejmę,

siebie z siebie wyjmę i nazwę, zapiszę.

zaczynałam wiele razy, chyba tyle samo, co nie kończyłam, 

teraz próbuję być błyskotliwa, bo znowu mnie poraziła myśl o ocenie. 

Chcę wyjść, wychodzić, 

otwierać się, nie chować.

pan perfekcjonizm ze zbroi się składa, szczelnej i ciasnej, boleśnie bezpiecznej.

najpierw powoli, nieznacznie, subtelnie, kontrolera wysyła,

tu poprawi, przyciśnie, żeby nie wyszło,

zatrzyma, cofnie, odwróci uwagę. 

Zapomnę

zajmę się czymś innym, ważniejszym, zapewne.

Ale jestem jeszcze ja, choć nie wiem, co to jest,

ale jest takie coś, co pomimo - próbuje. 

Ledwo przetrwało, wydawać by się mogło. 

Żyje, nietknięte i czyste. 

Jaki sens, gdy się nie dzieli? 

Dzielić się jest żywe, żywe i płynie. 

blokada to stop na siłę 

zamarcie, paraliż, przemoc, martwota. 

skorupa, skała, lód i kamienie. 

pod dywan, z widoku. nie widzieć, nie czuć. 

pokazać się, spodobać.

sprzedać.

kupić uwagę.

przetrwać.




Komentarze

Popularne posty