urodziny





to dziś, szósta rano, skowronek szczęśliwy, lekko, jaskrawe słońce w twarz przez oranżowe zasłonki, ach. na jeden bok, na drugi, aaaa, słońce, piękne, piękne, taki dzień cudny, mój dzień.
a taki samotny w końcu.
wieczór, słoneczko zasypia. błękitne różowawe lila niebo za oknem, smutno, gulę czuję, piękne życzenia dostałam. od Niego. Życzy żeby spełniły się moje marzenia, czy wie, że on jest moim marzeniem?

Pogodzić się z niedoskonałością
Niedoskonałością wszystkiego, co robię i kiedykolwiek zrobię
z ułomnością

Napisałeś: "Niech się spełnią Twoje marzenia :)"
O czym marzę?

O Monte Sahaja - o Moojim
O Arunachali
O Nityi
O Tobie

Moje serce bije dla tych ludzi i miejsc
Serce bije dla Prawdy w nich, tam je widzi najłatwiej, najbardziej kocha
Moje marzenia
Współdoświadczać Prawdę
Współdzielić w formie Prawdę

To jakby podwójny prezent
Bóg smakujący samego siebie w dwojgu ludzi nawzajem
tego pragnę i o tym marzę

Komentarze

Popularne posty